ГлавнаяО насСтатьиОбмундированиеСнаряжениеАксессуарыКонтактыФотогалерея



    Нашою компанією була розроблена, виготовлена і випробувана в частині спеціального призначення ГУР МО України малюнок універсального камуфляжу, який за своїми маскувальним властивостям перевершує відомий американський камуфляж Multicam!

Опис камуфляжного малюнку "ХИЖАК"

Камуфльований малюнок зібраний p трьох кольорів:

- бежево-пісочний;
- трав'янисто-зелений;
- темно-коричневий;


Дані відтінки ключові для території України і найбільш універсальні на всій її території.

Бежево-пісочний - оптимальний для більшої частини грунтів, висохлої трави, очерету, опалого листя, хвої, часто зустрічається в межах міського ландшафту.

Трав'янисто-зелений - оптимальний для більшої кількості трав, для молодого підліска, близький до листя більшості дерев.

Темно-коричневий - оптимальний для деяких видів грунтів, кори дерев, оптимальний для "підмішування" в межах міських будівель.

Співвідношення кольорів представлено в рівній пропорції.

Система плям розроблена за новою технологією "Кільватер" (* див. виноску в кінці документа).

Вона створює плями чистих відтінків трьох видів, і "суміші". Це, коли чисті відтінки, особливої сітчастої системою, створюють півтони різної насиченості. Особливістю цієї технології створюється спеціальний візуальний ефект - динамічно мінливих кольорів і плям на силуеті постаті. У підсумку ми отримуємо близько 27 різних відтінків основних кольорів.

Тим самим, камуфляжне фарбування самостійно, динамічно змінює розміри плям в міру віддалення фігури людини, і оптимально "підлаштовується" під загальний ландшафтний фон, посилюючи ефективність маскування фігури.





*Деякі аспекти технології "Кільватері"

Кільватер - це інверсійний слід від судна на воді. Система сіток і смужок за цільними плямами створює необхідний ефект.

В основі технології лежить принцип заснований на особливостях фізіології людського зору.

У малюванні, якщо необхідно показати "швидкий рух", малюють штрихи "спідлайни" за фігурою персонажа. За живою фігурою такої "шлейф" створити неможливо, тому він відпрацьовується на самій тканині, при цьому ефект зорового впливу зберігається.

Це абсолютно новий підхід в рішенні задач з виробництва маскують забарвлень.

При його розробці активно використовувалися методики, що застосовуються у виробництві мультфільмів. Там накопичений багатий досвід створення з картинок ілюзій руху.

Так само такі методики застосовуються в психології. Для створення і вивчення спеціальних візуальних ефектів. Ось кілька візуальні таблиць, розроблених за схожим методом.

Метод побудови камуфляжного малюнку "Хижак" за технологією "кільватері" заснований на психологічному ефекті незавершеності події. Використовується спеціальна палітра "брудних" кольорів. Це не чисті кольори, а спеціальні напівтонові. При "підмішуванні" з місцевістю, на видаленні, вони можуть при найменшому русі, примикати до більшоъ плями, близької, по відтінку. Спеціальна матриця розбивки дозволяє при віддаленні і наближенні, та й взагалі, при найменшому коливанні світла-тіні на тканині міняти "важливість" кольору з одного відтінку в інший.

   
На дистанції від 25 - до 150 м метрів, при будь-якому освітленні, незалежно від розташування джерела світла. Не має значення фронтально висвітлюється фігура, або зі спини. Силует фігури в камуфляжі буде розмиватися при найменшому русі або коливанні. Чим далі відстань, тим більше амплітуда розмивання силуету.

Будь-які необдумані зміни можуть "знищити" цей ефект.

Застаріла методика, заснована на великих плямах, які працюють на далекій відстані, і дрібних плямах, "включаються" на близькій дистанції, не годиться для розробки універсального камуфляжу, з ефективною роботою на дистанціях від 3-х, до 50 м. В нашій технології вона реалізована більш гнучко і є всього лише одним з факторів. Що для універсального камуфляжу життєво важливо.

Непрофесійне використання такої методики, ми спостерігаємо в новому російському камуфляжі. Де, занадто дрібна зернистість малюнка, і використання неконтрастних квітів, вже на дистанції від 15 м і вище перетворює камуфляж в звичайну однотонну тканину.

Ось приклад такого "камуфляжу":

   

Сам малюнок нашого камуфляжу створюється в електронному вигляді.

Технологія створення такого малюнка специфічна, і за рахунок підготовки особливих матриць, вона створюється досить комфортно.

Матриці можуть складатися по-різному, в залежності від поставленого завдання і специфіки.

У фарбуванні "Хижак" використовувалася матриця по 9-ти контрольними позначками, оптимальної для триколірного камуфляжу.

Малюнок виходить у векторному вигляді (по шарах), і далі годиться для будь-яких видів промислових технологій нанесення на тканину і плівку, в яких присутній цифровий метод

Це зручно, так як у векторному вигляді можна змінювати масштаб від мікроскопічного до максимально великим, без втрати якості (наприклад для нанесення на бойову техніку).





Combat СпН
Тел. (096) 770-10-20
Email: spncombat@gmail.com
           
Copyright © 2013г. веб-студия STV-Group
Designer & Websmith Василий Журавлев
Administrator: admin@stv-group.com.ua
STV-Group